20 Nisan 2015 Pazartesi

2. Gün: 20 Nisan Pazartesi / Selçuk - Aydın

Sevgili güno.. Nasılsın?

Bugün Artemis Tapınağı'ndaki çadırımızda çok da erken olmayan bir saatte sabaha uyandık. Çadır toplama faslından sonra bisikletlerimizi de yükleyip yola koyulduk. Dün kapının kapalı olması nedeniyle bisikletleri havadan yürütmüştük. Bugün ise sabah olmasına rağmen kapı açıktı neyse ki..

Kahvaltı yapmak için ağaç altı, uygun bir yer bakındık. Bunun için şehrin 2 - 3 km dışına çıkmamız gerekti. Çamlık yokuşuna başlamadan attık kendimizi yol kenarındaki ağaçların altına..

Sabah kahvaltımızı İngiliz asilzadeleri gibi kahveyle yapmak için su kaynatmamız gerekti ve gaz, tüpün dibinde az kaldığı için epey bekledik..

Neyse efem.. Şöyle yaptık, böyle yaptık diye gidiyor yazı.. Deniz de eleştirdi, biraz hikayeleştir olayları dedi. Nasıl yapsam bilemedim..

Neyse bisikletlere atladık, Çamlık yokuşunu çıktık. Yokuşun sonunda sevgililerimden biri daha beni bekliyordu..

Önceki sevgililerim için bknz.

(Eski bir turdan)

Sonrası düz ve sıkıcı bir yol ile Aydın'a vardık.. Yol o kadar sıkıcıydı ki yazacak bir şey bulamıyorum kendileri hakkında..

Yol boyunca sıkılmaktan başka yaptığım tek şey ise Aydın'da kalacak yer ayarlamaya çalışmak oldu. Nitekim Couchsurfing'den Cem'in evinde kalmak için kendisiyle her konuda anlaştık.

Cem'in işten çıkış saatine kadar oyalanmak ve çay keyfi yapmak için çimenlik bir yere tünedik.

Kamp ocağımızda demlenen çayımızın kokusuna önce 2 liseli arkadaş geldi. Derin muhabbetimizde arkadaşların 1 Mayıs'a katılacaklarını öğrendik.

Onlar ayrıldıktan kısa bir süre sonra 3 küçük adam geldi yanımıza..

Hikayeleri çok trajikti. Nedenini bilmiyoruz ama okuldaki öğretmenleri onlara bir daha okula gelmemelerini söylemiş. Bu 3 küçük adam şu an okula gitmiyor..

Biz belki okula gitmeleri için onları teşvik ederiz diye onlara kalemler hediye ettik.

3 güzel insanın sokaklarda kaybolmamasını dilemekten daha fazlasını yapabilsek keşke..

Oradan ayrıldıktan sonra kısa bir Aydın turu yaptık..

Aydın'ın ara sokaklarında gezindik. Her sokakta farklı bir tat bulduk..

Daha sonra bu akşam misafir olacağımız Cem ile buluştuk ve evine gittik.

Evde kalmanın avantajlarını bir bir kullandık.  Duş, yemek, çamaşır makinesi..

Akşam yemeğinden sonra Cem ile gezintiye çıktık. Aydın'ı bir güzel adımladık..

Sonra da eve döndük, şimdi de bunları yazıyorum işte..

Bugünkü yazım çok düz oldu.. Şöyle yaptık böyle yaptık şeklinde.. Dün yazmak için çok malzeme vardı, bugün ise o kadar yok. Yol da sıkıcıydı.. Yazasım da yok.. Neyse fotoğraflarla idare edin gari..

Yarın Çine üzerinden Yatağan'a gideceğiz. Daha önce pedalladığım bir yol ve çok keyifli. Bol bol tırmanışlı ve manzaralı..